Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~draegg



Musi to być zębowa wróżka! Ani chybi.
Pozdrawiam po latach.


Pewnie, że się podoba! Jest moc.

Chciałoby Ci się jeszcze podłubać nad szczegółem w maczudze?
Bo obuch tak trochę odstaje od reszty.


światło jest zachwycające i przestrzeń.
Rozmyty pierwszy plan nadaje takiej mniamuśnej dynamiki.


no i to jest właśnie to, czego tygryski wyczekują miesiącami w trawie!
Mniam.


O, Panocku. Moc! Robi wrażenie.
Piżama pe-gaz i gost in da szels.


Fajne, tylko ten efekt filtra zgrzyta w oczach.


ojoj, pojechałeś. Dobre, dobre. Mniam.
Chocia trochę mi tu brakuje cyzelu na detalach napierśnika i naramiennika (w porównaniu do twarzy).


Muad Dib '44. I pikne i smutne.


Strasnazaba. Światło mocarne a i dizajn mechaniki też. Praży! Tylko mi szkoda, że prawa łapka tak z pierwszego planu odpuszczona.


Przesympatyczne.
Ale szkiełko takie zmatowione...


Heh, salute!


To jest Człowiek Radziecki. Jego się próżnia nie ima.


Ładna planeta. W jakim to układzie?


Prawdziwa męska przyjaźń w jakże sprzyjających okolicznościach przyrody.


mniam, git jest. Znaczy Git. Na jesienny poranek w parku śledzia i egzystencjalne bolączki w sam raz.


płonąć na stosach z pędzli podlewanych terpentyną. Kiedyś nas wszystkich zrehabilitują. Przydałby się jakiś męczennik.
Praca miodzio.


ciamszko powiedzieć. Na razie tyle, że się zapowiada i tak jakby Zagadką Nieśmiertelności trąci (ech te polskie tłumaczenia tytułów). Bowie + Sarandon, za kotarą Deneuve. The Hunger. Mniam.

...a że dwudziesta siódma? Takie sprawozdanie miesięczne... jakby.


cholera, obiecywałem sobie, że nie będę wystawiał ocen pod pracami na Digarcie, ale muszę.

Gdzie Ty się włóczysz?


Detale - bombeczka. Bicepsy za mocno są rozświetlone (jakby świeciły wewnętrznym światłem), przez co niepotrzebnie wybijają się na pierwszy plan. Jakby łapały więcej światła niż np. twarz (czoło, nos...).


detal - miodzio. Odpuszczenie postaci w dalszym planie daje głębię, której brakowało przy orkach. Masz rozpoznawalny styl...

Khazad aimenu!


uwagi wyjadaczy z forum max3d na temat budowania bryły, i owszem, są słuszne, ale powiem Ci, że ta "płaskość" ma swój urok. Może nie w każdej scenie, bo niektóre wymagają przestrzeni, ale masz niepowtarzalny styl - wystarczy go dopracować, przećwiczyć w różnych wariantach.


Gratulacje! Ta ilustracja to krew i mięso postapokaliptycznych klimatów!
Piach aż w zębach trzeszczy....


baardzo mi się tu podoba paleta i detale. No i alternatywna rzeczywistość...


Mutkowe Bractwo Stali?
Fajnie by to pasowało do Fallouta 2



1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt